Bardzo twardy materac dla par Foxtrot
Opis
Foxtrot to najtwardszy w kolekcji piankowy materac stworzony z myślą o osobach o wadze powyżej 80 kg oraz miłośnikach snu na twardszym podłożu. Wysokoelastyczna pianka wyprofilowana w 7 zróżnicowanych stref twardości gwarantuje doskonałe wsparcie poszczególnym partiom ciała niezależnie od pozycji. Jej otwartokomórkowa struktura zapewnia dobrą przewiewność i wentylację. Ma to pozytywny wpływ na trwałość całego wkładu oraz higienę snu. Posiada mniej jednolitą strukturę komórkową od standardowej pianki, dzięki czemu uzyskuje lepsze parametry podtrzymywania ciała, komfortu oraz sprężystości i elastyczności, dlatego Foxtrot dedykowany jest również osobom starszym.
Do wyboru pokrowiec Hybrid zapewniający doskonałą wentylację lub Italiano z innowacyjną technologią Purotex ograniczającą rozwój bakterii i roztoczy.
- Wkład profilowana pianka wysokoelastyczna HR o podwyższonej twardości, o wys. 18 cm
- Pokrowiec Hybrid lub Italiano
- Wysokość ok. 19 cm (Hybrid), ok. 20 cm (Italiano)
Pokrowiec Italiano
Pokrowiec niezwykle przyjemny w dotyku, wykończony wysokiej jakości wiskozą. Puszysta dzianina o strefowym designie tworzy ciekawy i trójwymiarowy efekt. Mała waga i cztery wygodne uchwyty ułatwiają odwracanie materaca na drugą stronę. Pokrowiec zdejmowalny, pralny w temp. do 60°C.
Pokrowiec Hybrid
Niepikowany pokrowiec z dzianiny o bardzo wysokiej gramaturze z dodatkiem elastycznego stretchu gwarantuje doskonałą wentylację i jest odporny na mechacenie. Niewielka waga i dwa wygodne uchwyty ułatwiają odwracanie materaca na drugą stronę. Pokrowiec zdejmowalny, pralny w temp. do 60°C.
Dane techniczne
90/200 | Tak |
100/200 | Tak |
120/200 | Tak |
140/200 | Tak |
160/200 | Tak |
180/200 | Tak |
200/200 | Tak |
200/220 | Tak |
inny, niestandardowy wymiar | Tak |
wysokość materaca | 16-20 cm |
Odczucie twardości materaca | Twarde |
antyalergiczny | tak |
pokrowiec zdejmowany do prania | tak |
sposób pakowania | rolowany |
Status produktu medycznego | nie |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.