OFERTA SPECJALNA:
Test 365 Nocy Dzięki akcji Test 365 Nocy masz pewność, że wybierzesz materac, który naprawdę Ci odpowiada.
Warunki:
1. Oferta obowiązuje od 02.01.2024 do 31.12.2024. Oferta może zostać przedłużona lub zakończona, o czym Tempur Sealy Polska poinformuje z 7-dniowym wyprzedzeniem.
2. Osoba, która w tym czasie zakupi materac TEMPUR Pro® objęty ofertą, ma prawo w ciągu 365 dni od zakupu wymienić go na inny model materaca TEMPUR Pro® biorący udział w akcji, o tej samej długości i szerokości, przy zachowaniu podanych poniżej warunków.
3. Wymiany materaca można dokonać dla danego zamówienia/faktury tylko jeden raz.
4. Oferta obejmuje materace Tempur Pro®, TEMPUR Pro®Plus, TEMPUR Pro®Luxe, w rozmiarach 90x200, 160x200 i 180x200 cm zakupione w standardowej cenie detalicznej, bez dodatkowych promocji czy rabatów. Oferta nie dotyczy: modeli i rozmiarów innych, niż wymienione powyżej (np. One, Prima lub nakładek), poekspozycyjych lub promocyjnych.
5. Wymianie podlegają wyłącznie materace zakupione u autoryzowanych dystrybutorów, których lista znajduje się pod adresem: htps://retailers.tempur.com/pl .
6. Klient dokonał wyboru materaca po konsultacji ze sprzedawcą u autoryzowanego dystrybutora i osobistym przetestowaniu kilku modeli.
7. Materac został zakupiony i był użytkowany wraz z ochraniaczem materaca TEMPUR®. Ponadto zalecane jest korzystanie z poduszki oraz stelaża TEMPUR®.
8. Wymiana materaca nastąpi nie szybciej, niż po 60 dniach użytkowania ze względu na konieczność przyzwyczajenia się do nowego rodzaju podparcia. Materac podlegający wymianie nie może nosić śladów zabrudzeń oraz uszkodzeń mechanicznych.
9. Klient chcąc dokonać wymiany materaca dokona zgłoszenia w salonie autoryzowanego dystrybutora oraz przedstawi oryginalny dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury, zawierający materac i ochraniacz materaca.
10. W przypadku wymiany materaca, ochraniacz na materac nie podlega wymianie ani zwrotowi.
11. W przypadku wymiany na materac tańszy, różnica w cenie nie podlega zwrotowi. W przypadku wymiany na materac droższy, różnicę w cenie pokrywa Kupujący, a ceny oparte są na aktualnym cenniku.
12. Klient zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia materaca do transportu poprzez umieszczenie go w dopasowanym kartonie (najlepiej oryginalnym), lub owinięcie folią stretch. W przypadku braku należytego opakowania, firma transportowa może odmówić odbioru materaca.
13. Klient jest świadomy, że czas oczekiwania na nowy materac, jeśli nie jest dostępny w polskim magazynie TEMPUR®, może wynieść do 10 tygodni. Do czasu wymiany Klient może użytkować posiadany materac