Producenci

Czas i koszty dostawy

KURIER GRATIS
Wszystkie zamówienia standardowe, niezależnie od wybranej formy płatności, na terenie całego kraju dostarczamy GRATIS za pośrednictwem firm kurierskich GLS, DPD, DTS, Rohlig Suus oraz transportem własnym. Kurierzy pracują zazwyczaj w godzinach od 8 do 16. W celu dostawy towaru w godzinach niestandardowych prosimy o kontakt ze sklepem – telefoniczny, mailowy lub poprzez czat. Transport nie obejmuje usługi wniesienia materaca - klient może dokupić usługę wniesienia towaru za próg mieszkania. Koszt ustalany jest indywidualnie. Informację o chęci wykupienia takiej usługi prosimy wpisać w pole "Informacje dodatkowe" podczas składania zamówienia.
TERMIN REALIZACJI

W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
Termin realizacji zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub terminu produkcji u producenta i trwa przeważnie od 2 do 10 dni roboczych. W przypadku zamówień niestandardowych lub towarów mniej popularnych, termin ten nie powinien przekroczyć 20 dni roboczych. Każdorazowo, po złożeniu zamówienia, przesyłamy informację o przewidywanym terminie realizacji.
Produkty wybrane na zamówienie mają określony termin realizacji w karcie danego produktu.
OPAKOWANIE, ODBIÓR I REKLAMACJE
Materace i stelaże wysyłane są jako przesyłki gabarytowe. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia takiej przesyłki do domu klienta. Zazwyczaj jednak można liczyć na taką pomoc, czego niestety z naszej strony nie możemy zagwarantować. Kurier zawsze jest poinformowany o konieczności wcześniejszego kontaktu telefonicznego z klientem.
Do pakowania przesyłek przywiązujemy bardzo dużą wagę, aby uniknąć niepotrzebnych problemów. Dodatkowo wszystkie wysyłane towary są ubezpieczone. Zamawiający ma obowiązek sprawdzenia przesyłki zaraz po jej otrzymaniu. Jeżeli przesyłka budzi wątpliwości, najlepiej sprawdzić ją w obecności kuriera. Jeśli uszkodzenie zostanie odkryte już po jego odjeździe, prosimy o kontakt z naszym sklepem, aby umówić oględziny przesyłki przez kuriera. Wszelkie uszkodzenia powinny być naniesione na protokół szkody spisany w jego obecności, a oryginał przesłany na adres sklepu.

  1. Materace i meble dostarczamy firmami przewozowymi jeżeli adres dostawy jest oddalony ponad 30 km od siedziby firmy (Łomianki ul. Kolejowa 69)
  2. Kurier / Dostawca nie ma obowiązku wniesienia materacy i mebli bezpośrednio pod drzwi. Jeżeli zamawiasz kurierem, a nie masz możliwości wniesienia, zadzwoń do nas, zrobimy wszystko co w naszej mocy, żebyś dostał swoje zamówienie do domu.

Koszt dostawy przy zamówieniu, które nie przekracza wartości 3000 zł. Jest uzależniony od kilometrów, gabarytów oraz łącznej wagi zamówienia. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy wg przedstawionej oferty.

Nasze meble i materace dostarczamy tylko i wyłącznie na terenie Polski. Jeżeli chcesz zawieźć meble za granicę Polski możesz we własnym zakresie zorganizować transport z odbiorem z naszego salonu.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl